Tuesday, May 17, 2011

UPDATE BLOG

Lama betul aku tak tulis sesuatu dekat sini...Tapi tak bermakna aku lupakan blog aku ni..Selalu jer aku blogwalking..Kadang2 komen..kadang2 singgah jer...Hmm Apa sebab aku jarang update blog yer...Aku pun naik hairan...Ada jer entry yang aku dah karang2..Patut tunggu time nk publish jer..Tapi entah la..Ini la bahana mendahulukan sifat kemalasan berbanding keinginan..Ha ha ye ye je ayat aku..

Kadang2 bila aku BW, aku jadi kagum dengan sesetengah blogger yang rajin amat update blog..He he tahniah2...Serius aku kagum giler...Ye la...macam2 cerita ada...Ada gembira, ada ketawa...Aku memang sangat suka membaca..So layan...(Bila la aku nak jadi rajin macam blogger2 yang lain ekk..hmm)

Aku rasa nak tulis satu entry ni memang perlukan kesungguhan..Kalau keinginan nak update blog tu ada, tak kira la apa terjadi...Blog mesti update punya..he he..
Bukan macam aku..Ada masa jer update..Selebihnya blogwalking jer..Hu hu

No comments:

Post a Comment