Saturday, July 2, 2011

APA JADI DEKAT WAYANG TADI?

Hari ni aku pergi tengok tranformer:dark of the moon..MLD dah booking tiket siap2..So sampai jer kat wayang, time nk amik tiket booking tu,ada plak sorang lelaki tanya kitorang, 'nak tengok transformer ke? saya ada dua tiket lebih ni,kawan saya tak dapat datang' hmm terkejut juga, tapi apakan daya MLD dah booking tiket, so kitorang tolak offer lelaki tu..Hmm Untung juga andaikata kitorang belum booking tiket lagi, datang jer tetiba ada orang nak offer tiket..ish2..Tak ada rezeki kan..he he

So transformer kali ni memang banyak aksi la..Dan banyak juga robot2..keseluruhannya OK..tak rugi la tengok..Cuma aku rasa dua jam setengah tu terlalu lama..Sakit badan duduk jer kan..NAsib baik aku dah makan awal2..Kalau tak, maunya berkeroncong perut aku menahan lapar..Mesti tak fokus..

Sebut pasal fokus, sebenarnya tadi pun aku tak beraapa fokus sangat.sebab baris depan aku tu, ada satu chinese family..Ibu ayah dan dua anak. Anak dia makk aii tak reti duduk diam...Umur dalam lingkungan 5 ke enam tahun..Jalan sana jalan sini, siap boleh lari2 kau...Huhu geram jer aku tengok..Rasa nak jentik je telinga budak tu(ha ha) Mengacau betul..

Yang mak ayah dia plak, bole jer layan cerita, tak tengok2 pun anak2 dia..Layan sekejap2 jer..Pastu fokus pada transformer..Memang geram la aku..KAlau aku hilang sabar tadi, nak je aku tegur mak ayah dia tu..You tolong jaga la anak you tu...mengganggu orang lain la...

Aku rasa budak2 bawah 10 tahun tak patut dibenarkan tengok wayang la..Sebab apa, dorang kan kanak2, cepat boring, mana suka duduk satu tempat jer kan...PAstu bising lagi..Haish...
Pada mak bapak yang ada anak kecik tu, ko pergi beli dvd cetak rompak, pastu tonton kat rumah jer dah la...Senang cerita..

Sekian.

No comments:

Post a Comment