Sunday, August 14, 2011

GARA-GARA STANZA CINTA



Kan sekarang ni semacam musim pulak, drama or filem diadaptasi dari novel..Hmm termasuk la drama stanza cinta..Aku mula2 tak berapa follow cerita ni..Tapi lama2 jadi berminat nak tau plak apa jadi seterusnya..maka bermula lah misi aku mencari buku novel ni..

Sekali pergi kat MPH jusco taman u, dah tak ada pulak buku ni..Tu la, masa stok dia banyak, berlagak pulak tak mahu membeli..sekarang bila hati dah berhajat sangat barulah berkira2 nak membeli..Haish...

Jalan punya jalan, belek punya belek..Rasa nak beli juga, tapi buku yang dicari still xjumpa, memang dah down amat la..Time aku berpusing nak keluar tu..ternampak la kat rak bestseller buku stanza cinta ni..Wowo apa lagi hati aku dah berbunga2 ni..Belek2 kejap..Hmm condition buku OK lagi..terus amik dan bayar..hepi sangat..Hmm skang aku tengah baca buku ni..Hmm memang best, penuh pengisian..Bukan kisah cinta semata2..Suka sangat watak amni..

p/s: Rasanya cerita drama ni agak lain sikit dari novel..Takpe khatamkan novel dulu..Baru boleh comment..he he

No comments:

Post a Comment