Friday, October 7, 2011

PUAS SUDAH..

Hmm ingat nak masukkan gambar buku, tapi sayangnya bila aku try google...tak ada imej yang keluar...ish3...Tak pe yang penting sekarang aku memang puas hati betul..Sebab akhirnya impian aku nak dapatkan novel NB kara - Menunggu Kereta Api karya Norhayati Ibrahim....

Rancangannya esok bila aku hantar kereta pergi servis...boleh la aku membaca2 sambil menunggu..Biasa la kan, servis produa...agak kureng sket..Erk..entah kenapa, ramai orang kot..tu pasal kalo aku hantar kereta, lebihkurang dalam sejam lepas tu kot baru siap..Huh..layan jer la..Bukan tak nak hantar bengkel luar..Tapi aku sendiri tak sure bengkel mana nak hantar...hmm

Ok berbalik pada buku yang aku beli..ha ha
Harap2 nya berbaloi la yer..Sebabnya hati aku memang tak tertahan lagi..Tak sempat2 nak beli esok..nak juga beli lepas balik kerja..Huhu..Tapi biasanya karya Norhayati Ibrahim ni memang best...Terbaik...

Rasa tak sabar nak membaca. Hari ni juga pembentangan bajet 2012..Ada semangat tak aku, siap download lagi teks ucapan bajet tu..Huhu aku nak kaji sikit..ada ke bahagian yang menguntungkan aku..=)

Sekali 50 pages daaa..Entah larat ke tidak nak membaca ni..Sambil2 layan Tahajjud Cinta lagi..
=)

No comments:

Post a Comment