Saturday, November 19, 2011

WINDOW SHOPPING HARI NI

Memang kebiasaan hari sabtu atau ahad aku pergi beli barang..
Ceh barang apa la tu agaknya eh..Hmm time ni la nak update stok2 makanan seminggu, kerepek2 ker, kacang2 ker...Haish2..apa nak jadi ni eh.

So time aku pergi tadi, sempat la juga aku belek2 purse..dan kasut2...Memang plan asal aku nak beli kasut sukan yang aku pakai pergi kerja tu..dah terkoyak. Tapi sampai sekarang aku tak beli2 sebab..Hmm tak de sebab yang kukuh..Cerewet kot memilih..(tak juga rasanya)

Nampak purse cantik, rasa macam nak beli, tambah pulak ada diskaun sampai 50% beb..mana boleh tahan..Tapi still tahan lagi la..sebabnya gaji tak masuk lagi..huhu
Kene tunggu gaji kalau nak beli pun..

So tahan kan hati..Hmm buat list apa barang nak beli..yeah

No comments:

Post a Comment