Sunday, January 8, 2012

APAM ANGRY BIRDS & FANCY COOKIES

Hari tu waktu aku pergi majlis kawen kawan aku, dekat atas meja dia ada apam polkadot..Teringin aku nak rasa, tapi malangnya balang apam tu duduk dekat depan satu family ni..Hmm anak dia asik la dok main2 nak makan apam tu..Terus punah selera aku nak makan hari tu..Tapi aku tak la putus asa, gigih juga aku cari kat mana nak beli..Rasa kat kedai2 tak ada jual melainkan kene tempah dekat orang..AKu pun tempah la apam angry birds ni..siap ada filing blueberi..hmm bila da makan tu..haaa baru la tau ...oooo begini rupanya rasa apam eh..ha ha

Kebetulan akak yang aku tempah apam tu ada buat fancy cookies ni..Hmm aku memang da lama ushar fancy cookies ni...Ada juga niat nak buat wedding doorgift nanti...So nak merasa2 la dulu..Tapi sekali minimum order..30pcs...nak tak nak terpaksa juga order 30pcs...Ha ha banyak sangat la pulak..Esok aku nak bagi2 sikit dekat budak2 opis la macam ni..
Aku dah rasa fancy cookies ni, adik2 aku pun kata rasa dia ok..So maybe nanti aku akan order untuk doorgift...Itu akan diceritakan kemudian..he he

No comments:

Post a Comment