Monday, February 27, 2012

ENTRY LAST PASAL RUMAH...

Aku buat entry pasal rumah-yang sebenarnya bukan la pasal rumah sangat pun..lebih kepada deko deko...cantik beb...biar bila aku belek2 balik blog ni, aku jadi berazam nak kumpul duit...renovate rumah...- ni sampai nak termuntah dah...Siap terfikir2 dalam mimpi lagi...Ha ha Aku nak juga upload semua gambar2 ni..Tak kira la...Layan lagi pic kat bawah.....Da tak mampu nak tulis apa lagi...he he










Ok cukup2 la cerita pasal rumah ni..
Berdoa. Harap2 ada rezeki aku nak beli rumah macam ni..

2 comments:

  1. Cantiknya rumah deco2 dalam ni, saya pon rasa mcm nak tiru saja design dalam ni, now mmg boleh sembang air liur.. Hihi.. Kena impon duit dulu... Hihi

    ReplyDelete
  2. ni deko rumah contoh, memang kene cantik sebab pengunjung datang nak tengok. sama la kita, tengah kumpul duit juga nk revovate rumah, hihihi

    ReplyDelete