Saturday, March 31, 2012

KENDURI KAHWIN HARI NI.

Hari ni mak dengan ayah aku ajak pegi kenduri kawen. Ada dua tempat. Ok dua tempat...membayangkan aku terpaksa makan nasi kenduri dua kali...fuh...geleng kepala disitu...yer la...dah datang..takkan kau tak nak makan apa2 kot...atleast merasa sikit la kan...tanda hormat tuan rumah...ayah aku ckp...tuan rumah tu ada bau2 bacang. Kira sedara jauh gitu..

Ok. Tempat pertama..dekat area perling sana. Tema pink purple. Kombinasi warna ni memang cantikk.. Tapi yang tak cantik tu dah ramai pakai tema ni...konon aku nkkan kelainan la.. Datang memang time tengah lapar..jadi...memang makan sesungguhnya..ish..buruk lantak disitu..jadi kau jangan ikut perangai aku neh. Tapi nasib baik lauknya memang sedap...so tak rugi la aku makan banyak2. Dan aku berjaga2 juga..jangan sampai terlalu kenyang..karang kat kenduri satu lagi rugi aku tak dapat merasa nasi,minyak..eheh..

Next,tempat kedua..kenduri dekat area kempas sana...sebut pasal kempas,tempat jatuh lagikan dikenang,inikan pula tempat aku......membesar...huahuahua..kat sini tema merah hitam...aku suka juga kombinasi warna ni. Tapi mak aku kurang suka pulak. Gelap katanya...layan jer la kan..kat sini..aku makan sikit jer..sebab nak merasa2...lepastu haus. Nak minum air..sudah la badan aku panas...tekak sakit,perit...selsema lagi...tapi tau jer la kan. Mana nak jumpa air masak dekat kenduri kawin? Melainkan kau pegi mintak sendiri dengan tuan rumah..boleh gitu? Boleh jer kalau tak malu..kan..haha..

Sejak2 nak kawin ni baru la aku jadi rajin sikit nak tunjuk muka,datang jemputan kenduri...bak kata sepupu aku...lepas kahwin,kau dah tak payah sibuk2 dah..ish2... Tak sabar la pulak nak kawen..ceh..kegatalan disitu. Kalo ada gambar tadi,bole la aku tepek sekeping dua..tapi dah nama pun saudara jauh..confirm tak kenal punya..jadi tak ada la gambar...lain kali ok.

Aku risau sekarang ni macam mana nak kurangkan selsema aku... Harap esok tak la jadi semakin teruk... Pasal... Aku ada program dengan encik tunang.hmm apa nak buat eh..huhu


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment