Saturday, March 17, 2012

MASUK GAMBAR PULAK



Entry pertama td da berjaya...sekarang nak try masukkan gambar pulak...

Sedikit jakun disitu..haha (orang lain lama dah guna benda ni...aku jer yang kuno sket..isk2)..


Tak pe..orang kata better late than never..


Ok itu aktiviti aku semalam..bagi makan burung..kesian aku tengok burung2 tu semua..lapar kot...


Selalu ayah aku yg rajin bagi makan..dan bila aku keluar jer...semua burung lari...tapi semalam pagi..nampaknya lapar sangat gamaknya dorang...selamba jer datang dekat aku..macam tau2 jer aku nk bagi makan...


Hah layan gambar lagi...


Eh tp aku blom blaja lagi mcm mana nak susun gambar bila upload guna hp ni...takpe la..publish dulu..sat lagi..kita check na...haha


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment