Saturday, April 21, 2012

HARI2 TERAKHIR PART 2

Entry ni akan penuh dengan gambar..Biasala orang last day, mesti la kene tangkap gambar kenangan..Lagipun, rasanya aku jarang ada bergambar sakan dengan budak2 ni..Nak2 gambar beruniform keje..ha ha ok meh layan..Dan juga aku memang tak letak kat blog pun...apa2 hal yang berkaitan kerja..Tapi untuk kali ni, aku nak tepek juga gambar2 ni...Sebab aku pun dah berhenti dari panasonic..ha ha


Kawan chit chat aku....ha ha Cik Hidayah dan Encik Khaire..


Lunch dengan makan pizza...nyam nyam...gegurl makan dulu...boboy makan lepas solat jumaat eh..ha ha


Team mate aku...ITS DECT Mechanical..


DPE & Electrical team..Time ni dekat lab...Aku tengah nak bergambar sakan, sibuk jer dorang call2 tanya nak packing barang macam mana..hmm


Carton Box & OI/Manual member..


Geng2 campur2..He he Fax/MFP


Gambar ramai2...


Lagi bergambar sakan...ha ha


Geng2 Technical Admin...

Ok itu jer dulu...Sambung lagi nanti...Muah...


No comments:

Post a Comment