Monday, April 30, 2012

JALAN2 TENGOK WAYANG

Semalam sempat aku pergi tengok movie ni kat TGV tebrau. Kalau sebelum ni kat sana tengah construction time aku pegi dulu2, tapi sekarang dah berwajah baru. Lebih elegan gitu..haha

Cerita the avenger ni pada aku memang best. Banyak aksi. Genre macam ni la yang aku suka. Lepastu dia kumpulkan hero2 macam iron man,hulk,captain amerika,thor plus dua agen yang hebat.

Dorang semua ni bersatu menentang Loki, abang Thor..kat sini memang terserlah la..teamwork is important. Serius. Sebab loki tu dia pegi bawak askar2 dari dunia dia semua. So semua hero2 ni kena fight bersama2.

Hmm susah nak cerita la. Elok tengok sendiri filem ni kat wayang.hehe

Aku bagi 4 setengah bintang daripada 5 bintang.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment