Wednesday, April 11, 2012

SALE SAMPAI BILA AGAKNYA?

Mood malas sudah kembali..haha macam mana nak ubat nih. Hmm terasa aman betul,cuti2 duduk rumah ni.. Kaki pun gatal nak merayap. So aktivitu wajib aku. Time cuti2 tak kira la cuti public holiday or weekends,adalah window shopping. Ceh bajet macam orang banyak duit. Padahal...haha

Hari ahad hari tu,sempat la aku lepak kat angsana. Plan asal nak cari sandal baru. Tapi sampai sekarang aku tak beli. Alasan: sandal sekarang masih bole pakai dan tak putus pun talinya. Heh tunggu sampai da tak bole pakai baru beli. Tapi mak aku da sound banyak kali suruh beli sandal baru..buruk sangat kot di matanya..haha.

Aku kalau bab2 bershopping ni, suka nak tengok handbag...purse...kasut...ish...bab baju...memang aku kureng..fesyen2 lagi la...out habis..gaya simple konon...asyik2 jeans plus tshirt. Tak pun blouse plus slack..hmm. Kadang aku bosan juga. Tapi nak buat macam mana.. Ni nanti masuk kerja baru, tak ada uniform bagai... Bebas pakai apa saja. Lagi la aku pening. Company lama provide uniform.. So tak de la kau botak kepala hari2 nak memikir soal pakaian.. Takpe. Aku dah nekad. Memang tshirt jer hari2. Da muak, baru tukar style lain. Zass..

Hah, sebut pasal handbag.. Ada yang aku berkenan.. Dari hari ahad lagi...diskaun sampai 70% tu.. Mana mau cari neh. Tapi aku, belek punya belek..pegang2... Fikir2... Aku hold dulu niat nk beli..tambah pulak bila aku tanya budak cashier,katanya diskaun tu hanya untuk pemegang UO card jer..cess...aku memang takde card tu. Terbenam terus angan2 nak beli handbag baru.

Sekali semalam- aku cuti kerja lagi. Aku masuk angsana lagi. Tengok2 still ada diskaun 70%. Aikkk hari tu kata ahad last day. Pergh.. Bila aku tanya balik salesgirl tu katanya mmg ada diskaun pada semua orang. Bukan hanya pemegang card sahaja. Huhuhu geram btol aku. Tertipu...nasib aku tak tergesa2 beli..hmm agak2 sempat tak tunggu gaji baru pegi beli handbag?

Alahai....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment