Tuesday, May 1, 2012

HARAPAN

Da malam baru ada masa nak update blog.

Siang2 hari..berjalan je kerjanya. Kaki jalan betul. Malam2 hari..kaki sakit..tumit berdenyut2.. Huh

Selamat hari pekerja untuk diri sendiri.. Ceh kena bagi penghargaan untuk diri juga. Sebab siapa lagi nak diharapkan,kalau bukan diri sendiri. So sebagai hadiah,hari ni aku belikan diri aku sendiri kasut baru..hmm cara yang lagi elok nak pujuk diri sebab dah berjaya kopak kan duit gaji membeli lagi. Perempuan memang macam ni agaknya. Redha jer la..ahaks..

Esok first day aku start keje baru. Hopefully tak ada benda yang tak menyenangkan berlaku. Perasaan kali ni memang beza la compare dengan first day keje aku dulu. Yer la. Dulu. Fresh grad. Sekarang bekas pekerja company kain. Ada experience. So bole la cover sikit2 nervous tu..

Start esok juga mesti tiap2 malam kepala pening. Nak pilih apa baju nak pakai time pergi kerja. Kali ni kerja pakaian flexible. Bole pakai apa jer.. Tempat lama ada uniform. Ini perbezaan pertama. Lain2 aku update kemudian.

Aku dah la style jarang beli baju. Keep rotate jer baju yang ada selagi boleh pakai.. Tshirt banyak la. Bantai tshirt je sudah... Kopak la macam ni..tiap2 bulan kena beli baju baru.  Kang jemu pulak pakai baju yang sama..eh eh..

Ok time untuk tido. Esok bangun kena ada azam baru. Oppss kalsium jangan lupa makan. Supaya segar bila bangun esok hari. Ostematrix shaklee..daaaa


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment