Thursday, May 10, 2012

LUNCH

Berbeza. Aku baru habis lunch dekat kantin. Sebut sekali lagi. Lunch. Aku amik lunch. Beza betul time aku kat tempat kerja lama. Tak de lunch. Setakat kuih2.

Tapi kat tempat kerja baru ni. Aku terpaksa makan lunch. Sebab pukul 10 perut da start berbunyi2. Aduhai. Sudah la aku jarang ambil breakfast waktu pagi.

Nampak gaya aku kene ubah rutin harian. So pagi2 mesti makan sesuatu. Supaya tak la lapar sangat menantikan ke pukul 12.

Dulu2 aku boleh tahan sebab ada banyak rehat. Ha ha. Tapi sekarang xde specific time untuk rehat. Hanya lunch. Tapi kalau nk buat kopi ker,milo ke...ok jer..dekat pantry. Malangnya aku kurang berminat. Tak pe tak pe.. Aku sekarang tengah belajar untuk adapt dengan condition sekarang ni..

Kene set up dalam mind aku- breakfast is important. Huhu

(jemu juga makan nasi dengan ayam hari2)


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment