Friday, June 29, 2012

LAGU DULU VS LAGU SEKARANG

Aku balik kerja. Terserempak dengan kawan aku- pun baru balik kerja. The next day, dia tanya aku.. (tanya or perli,aku kurang pasti..ha ha) aku asik tersenyum jer waktu drive. Nampak happy.. Ha ha.. **luaran jer..dalaman ko ada tau ker**

Yang sebenarnya,antara kesukaan aku tiap2 petang dalam pukul 6, aku akan dengar siaran best 104. Time2 balik keje... Waktu ni, best 104, akan putarkan lagu2 berirama malaysia or etnik kreatif. Lagu tradisional la..zapin, joget...semua la...

Da aku memang suka lagu2 irama malaysia. Hmm siapa lagi yang nak suka kalau bukan kita.. Ye tak...

Lagu2 irama malaysia ni lirik dia punya maksud yang mendalam dan bersahaja. Ada lirik yang usik mengusik bole buat sampai tersenyum bila mendengarnya.

Bukan macam kebanyakan lagu sekarang..penuh dengan bait2 cinta luahan rasa..

Hmmm..

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment