Wednesday, June 27, 2012

RASA BERBEZA

Aku punya 3 jacket sama size,sama brand,sama spec. Tapi warna yang berbeza- hitam,kelabu,almond. Kan aku style suka beli barang berpasang-pasangan. Huh.

Yang aku pelik sampai ke hari ni, perasaan memakai ketiga2 jacket tu totally different. Warna kelabu..macam serba tak kena pulak. Kadang2 rasa macam kurang selesa,warna almond pulak..hmm kadang2 aku pening nak memikirkan padanan warna tshirt. Hanya warna hitam je yang aku betul2 rasa selesa nk pakai. Serius aku cakap.

Warna hitam adalah lembut sekali. Hati pun senang masa pakai. Nak padan dengan apa2 tshirt pun masuk. Tapi takkan la nak pakai jacket sama berhari2. Uish...

Kenapa yer..3 barang yang sama tapi punya rasa berbeza? Perasaan aku je kah? Hmm

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment