Sunday, November 25, 2012

AKTIVITI HUJUNG MINGGU.

Ni menu aku malam tadi. Dekat restoren my friend tomyam kat kempas. Air dia sikit punya besar. Hmm pulak tu tersangat la manis. Apa namanya milo sky fruit? Gitu la.

Nasi goreng pattaya aku punya and encik suami makan nasi goreng istimewa rasanya. Lupala. Nama menu pun pelik2. Ok itu cerita malam tadi. Lepak rumah sewa sampai magrib, lepastu singgah makan sebelum balik rumah mak aku. Aku belum fully transfer semua barang lagi. So sekarang masih duduk rumah family lagi la. Tinggal bedroom set dengan baju2 jer..

Sekarang pun aku lepak rumah sewa. Saja bagi encik suami lepas gian main game dia..ahaks...sambil2 aku baring depan tv layan hindustan..hmm apa lagi yang boleh dibuat....

Ingat nak pasang langsir, tapi sebelum pasang, rasanya aku nak iron dulu. Ini la susah kalau takde steam iron...wah wah...kene add dalam wishlist ni..selain tefal...wow..

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment