Saturday, November 24, 2012

BUBUR AYAM MARRYBROWN

Aku tak pernah rasa bubur nasi marrybrown. Tapi semalam waktu stuck dekat angsana, sebab hujan turun dengan lebat, adik aku ajak makan2. Jadi pilihan kitorang adalah marrybrown. Yang adik aku ada bagitau, ayah kepada kawan dia adalah tokey marrybrown.

Ye la tu kot...menu yang kitorang ambil semestinya simple. Sebab balik rumah nanti kene makan lagi. Mak aku da siap masak, gila la kau kalau tak makan. Decide untuk ambil set bubur...

Tengok tu. Kemain besar mangkuk dia. Kalah bubur ayam maku donald..kuikuikui.rasa dia pulak memang sebiji macam kita masak bubur kat rumah. Tak macam bubur maku donald, ada rasa rempah2 sket.. Hmm layan jer la...makan free sebab adik aku belanja, ok.

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment