Friday, November 2, 2012

PERSEDIAAN AWAL.. HAHA

Aku rasa mesti encik suami gelak sambil geleng2 kepala bila baca entry ni. Biar dia tau yang wife kesayangan dia ni begitu gigih salin resepi, haha padahal baru hari ni buat kerja ni..

Kan kitorang dah nak masuk rumah sewa. Jadinya terpaksa la aku amik resepi mana yang patut.. Nanti ada orang tak makan pulak. Bak kata mak aku- perut aku lain, perut suami tu lain. Aku makan roti ok jer.. Tapi suami.. Ish2.. Tak pe2.. Zaman teknologi senang je kan... Semua info dihujung jari. Kira bantai je la..

Hmm tak sabar nak tengok2 beli2 barang dapur. Rumah sewa pun nampak macam ok jer.  Tapi aku belom tengok yang real lagi.
Ok. Nak sambung sikit sambil2 kerja sambil search resepi. Huhu kene buat style curi2 kang ada yang kene gelak. Kantoi disitu.. Ehehe

Moral of the story is...time muda2 lainkali belajar masak. Kalau tak, jadi la macam aku sekarang ni.. Fuh..

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment