Monday, November 5, 2012

POWER DRIP, KERJA PUN MACAM TAK KERJA

Hari ni datang kerja macam tak ada buat apa. Bahagian IT dah issue out satu email, bagitahu yang server singapore ada major power drip. Dan akan diberitahu kemudian bila dorang akan settlekan issue ni. Ish3. Sudahnya aku pun tak tahu nak buat apa. Sebab banyak kerja aku kat site singapore. Nampaknya pending lagi la semua job nih.

Da takde kerja, membebel dekat blog la jawabnya. Memang nasib la aku dah beli smartphone siap2 (walaupun tak berapa nak smart- kadang nak angkat phone pun hang..puiii...) dapat la aku beronline setiap masa tak kira waktu..da macam ketagih pulak..banyak jasa handphone ni..

Pagi2 tadi time nak pergi kerja..sepanjang jalan adalah jem...sebelum masuk ke simpang taman teknologi. Tengok2 tak ada pun accident ke hapa. Tapi tak tahu apa yang jem.. Kalau ada accident lain cerita la kan...orang malaysia ni prihatin. Accident lane kanan, lane kiri pulak jem.. Hampeh..sooo kepochi disitu....

Waktu lunch, makan kacang... Ok x? Semalam aku beli stok coklat, biskut n kacang siap2. Sebab aku da takde mood nak lunch. Walaupun encik suami berpesan, jangan skip lunch.. Hehe janji tak ditepati yer...balik jer la nanti makan. (memang berazam da ni nak bawak bekal dari rumah bila duduk rumah sendiri- ye ye jer.. Semalam aku da beli mangkuk siap2)

Ni tadi sebelum lunch, ada team meeting, mata pun da berat.. Aku tak tahu la kalau sampai petang singapore site still tak ok.. Memang blur la aku disini.. Adoi la..

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment