Wednesday, January 9, 2013

UPDATE LAJU2.

Entri bulan januari baru satu je.. Sedangkan da sembilan hari dalam bulan januari. Dah sah, busy. Niat tu memang ada nak tulis2 tapi tu la.. Masa yang tak de. Plus tension dok tunggu ipad mini yang dah place order tapi tak sampai2.

Ok. Bulan januari eh. Serius busy dengan kerja. Ingat akhir tahun bole dok rilek2 lagi. Rupanya kerja membawak ke awal tahun ni.. Bersambung2. Adus2.. Kalo ikut rasa hati yang mati tu memang lama dah aku amik cuti. Sukahati aku eh..

Memang tak ada masa nak online blog sangat. Buat blogwalking pun time pagi2 bangun tido. Tu pun roughly jer.. Waaaa rutin harian aku... Totally changed!!!. Entri ni pun curi2 taip kat opis time rehat.. Aku dah sah2 malas nak turun makan, minum cinch shake shaklee jer.. Encik suami le yang ajar... Takpe.. Rasa sedap juga.. Shaklee.. I like...
Atleast bole le bertahan gigih kerja sampai ke petang.. Waaa bila nak dpt ipad mini ni...tetiba aku rasa kecik pulak taip pakai hp. Memang dah sah ni. Kene beli dekat celcom juga. Langgan pelan data sekali.

Jalan2 dekat giant tampoi hari tu, terjumpa la buku baru ramlee awang murshid. Wah, ketinggalan betul aku ni...smpai ramlee da keluarkan novel baru pun aku tak tahu. Tajuknya: aku bercerita. Aku baru baca sikit, cerita ramlee of course memang best. Balik kang aku sambung baca lagi...

Ok. Stop tulis dulu. Nak sambung kerja.  Kasi habis baru kita online puas2.

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment