Tuesday, February 12, 2013

JALAN JUSCO...

Hari ni aku ada janji nak jumpa kakak aku. Dekat jusco bukit indah. Pergi sendiri jer..Rasa pertama kali tinggalkan encik suami untuk pergi berjalan2...haha Terlanjur ke sana, nampak SenQ da start buka kedai, aku pun redeem duit RM50 yang aku booking ipad mini dulu.

Rasa pelik pulak, booking atas nama encik suami, tapi si isteri yang redeem duit. Tebal gak muka aku, bebudak kaunter pun macam pelikk jer.. Ingat aku tipu kot.. Argh pedulikan saja, yang penting aku dapat duit.. kuikuikui Happy macam la banyak sangat- RM50 je kot...


Aku ni bukan bole, duit RM50 tu akhirnya aku buat beli kasut.. konon nak temankan kakak aku cari kasut, last2 aku yang rembat satu.. fuh... perempuan begitu lah..

Penat berjalan, cari tempat duduk- makan. Walau da petang.. makan tetap makan.. Dekat secret resepi- ingat nak belikan kakak aku kek, birthday dia akhir bulan. Tapi order jadi tukar pada lasagna pulak.. Layankan saja la...

Tak disangka2 jumpa plak dengan sahabat aku- ikin.. Padahal pagi tu aku baru sms dia.. Syukur sangat walaupun sekejap je dapat jumpa- sebab dia da nak balik ipoh, sekarang tinggal sana. Da besar anak dia, da jalan pun..Cepat masa berlalu.. hmm

Esok da start kerja.. Arrgh... Membayangkan keadaan hari esok...Fuh...

Posted via DraftCraft app

No comments:

Post a Comment