Monday, March 4, 2013

CORET2 HARI INI..

Sekejap jer sudah masuk bulan march.. bulan ni istimewa sikit, sebab alhamdulillah, aku dapat bonus. walaupun sikit. tapi memadai sangat2 bagi aku- yer la, sedar diri sebab aku belum pun kerja setahun. Makanya hari ni aku bercuti kerja, saja nak jalan2 shopping, konon nak reward diri sendiri. huhu..

Adapun duit bonus ku ini, aku nak save sikit untuk rumah baru kelak.. dan juga aku nak beli periuk nasi baru.. Aku tak tahu la kenapa periuk nasi aku yang sekarang ni boleh jadi macam tu...nak kata kitorang sental dengan berus periuk, tak pulak. sental dengan span pinggan mangkuk biasa saja, tapi coating dia still tanggal- coating cap ayam mungkin.. sedih juga sebab periuk ni pun hadiah kawin hari tu..


Huduh benar rupanya. Sentap aku bila tengok ni. Aku dah usha2 periuk nasi baru ni. Confirm aku beli sebijik yang macam kat rumah mak punya.. Skang pun tengah fikir2 nak beli oven.. Wow, kalo ada oven, boleh masak pizza.. nyum nyum.. gumuk la macam ni..adeh...

Dah selalu aku tayang picture lauk, ni aku nak letak lagi, lauk bila tah aku masak..aku kurnag ingat pulak. Tapi yang pasti picture ni belom publish lagi yer..


Sayur goreng dengan sotong masak kunyit.. Daaaaa...
Aku nak sambung buat kerja ni, eventhough aku cuti kerja, tak bermakna aku senang lenang di rumah ok, banyak lagi kerja rumah nak kene buat.. haaaiii laaa..

Basuh toilet,
Mop lantai,
Vacuum carpet,
Bla Bla Bla Bla..

Sekian..

2 comments:

  1. Salam dik Nur,
    memang sedih gak la tengok periuk nasi tu camtu. Tapi selagi boleh guna, guna la. Selagi tak effect pada nasi. Hehehe

    Wahhh bestnya dapat bonus!

    ReplyDelete
  2. hi kak, sedih tau tgk periuk nasi ni, tengah berangan2 nak beli baru, tapi sampai sekarang tak beli lagi.. guna jerla dulu yang ni.. hehehe

    ReplyDelete