Thursday, March 21, 2013

KESUKAAN BARU.

Sejak kawin ni baru lah aku celik mata sikit pasal korea. Ni pengaruh encik suami la. (paling tak tahan, dia asyik la sebut nak pergi jeju jeju.. isk2 nanti kita kumpul duiit yer abang) Gameshow running man ni, dah lama rupanya. Aku baru jer nak follow tengok. Boleh la hiburkan hati.. Gelak2 santai2...

Layan running man dekat opis time rehat.. Aku sorang jer tergelak2 depan ipad ni.. kuikuikui...Memang lupa sekejap masalah kerja.


Konon nak lumba dengan encik suami, siapa dapat tengok the latest episod first.. Memang kalah la aku.. Aku dapat tengok kat opis jer pun, kat rumah, memang tak sempat. Lagi pulak aku prefer surf internet, baca blog bila kat rumah ni, dan lagi, entah kenapa aku rasa, bila tengok rancangan ni kat opis, guna celcom internet aku lagi laju dari tengok kat rumah guna internet wireless ni... erk.... layan jer la...

Ni nak letak gambar lauk dua hari lepas kot.. Motif aku ambil ambar hari2 sebab aku tak nak ada ulangan lauk dua hari masak benda sama.. Kuikuikui... aku kan pelupa sikit, dulu siap tulis lagi dalam buku kecik. Sekarang amik gambar je pakai ipad ni, sonang keroje..


Makan jer la yea.. Sotong blackpepper, kubis goreng.. daaa....

No comments:

Post a Comment