Saturday, April 13, 2013

BUKU, IKAN BAKAR.

Semalam aku beli buku ni:


Plan nak beli buku tulisan Nazurah Aishah- Bukan Hanya Ada Kita. Tapi rupanya belom ada kat kedai lagi... cis.. aku excited terlebih.. suka sangat baca karya Nazurah ni.. Dia memng berbakat.

Pusing punya pusing, akhir sekali ternampak buku ni, macam menarik, moga2 ada manfaat aku membacanya.. hehehe baru baca beberapa muka surat..

Hari ni encik suami kerja, so adalah keboringan duduk kat rumah sorang2. Ok kalao ikut nafsu hati, memang aku nak jer keluar pergi jalan2: window shopping ker, tapi sekarang mood malas pulak.. Aku dah masak siap2.. so tunggu encik suami balik untuk makan sama.. Tadi encik suami cakap dia lunch makan roti jer sebab nak makan nasi dekat rumah.. hmmm i like... muah muah muah...ha ha ha

Lauk hari ni:


Ikan caru bakar jer.. dengan sayur sawi, tapi malas nak amik picture sayur.. hmm minggu ni aku tak beli daging pun sebab semalam aku buang daging.. gulp. Kisahnya, konon aku nak masak daging blackpepper. Aku letak luar untuk cairkan. Sekali bila tak jadi masak, aku lupa nak masukkan dalam freeze. So bangun pagi jer.. Arghhhh tension, campak jer la dalam tong sampah.. huhuhu..harap next time tak jadi macam ni..

Lepak2 depan tv ni sambil2 search resepi as usual. Yang senang dan mudah.. Sebenarnya ada hati nak masak rendang, tapi.. try survey resepi yang paling senang..huhu semua benda pun nak mudah.. alahai....

No comments:

Post a Comment