Monday, June 3, 2013

CUTI-CUTI.

Hari ni kilang aku bercuti.. Cuti ganti katanya sempena birthday agong. Ok so cuti2 duduk la rumah..Tapi, takde makna sangat la duduk rumah aku ni,elok lagi kita keluar berjalan mencuci mata kan...

Hari sabtu lepas aku g membeli belah sorang2 sebab encik suami kan kerja. Sebut je membeli belah, bukan la beli untuk aku- lebih kepada barang rumah. Tup2 tengah hari encik suami balik, eh bukan kata balik petang terus ker, aku pulak baru je lepas makan nasi bungkus, plan nak masak petang sekali. Dah jadi macam tu, encik suami beli rojak asma saja, (banyak pulak tu) makan kenyang sampai malam.

Hari ahad pulak, plan nak balik kampung tak jadi, sebab ada kawan encik suami kahwin dekat kota. So kitorang pergi wedding tu.. Sampai2 sana je around 1230 da bunyi kompang nak sanding.. Cepat btol aturcara majlis.. hehehe Salam kaut, dapat la berkat nasi dengan lauk... Tak masak lai.. makan lauk kenduri la malam semalam.. kuikuikui.. Tapi goreng begedil sikit untuk encik suami.. Nak makan begedil katanya.. layankan saja lah...

Hari ni aku nak masak sup ayam la. Dari hari sabtu nak masak sup ayam, sampai kesudah tak masak2. ish2 Aku taip entry ni sambil layan astro kat tv.. Adoi la.. asik2 hang jer.. tak paham la astro ni.. Encik suami cakap dekoder astro ni ada problem, Tak paham la aku apa prolem dia nih.. huuiiiii...

Ok banyak lagi nak taip, tapi sambung nanti la.. Daaa...

No comments:

Post a Comment