Monday, June 24, 2013

KURANG KUALITI?

Barang murah low quality??? Aku ada satu perangai- aku kurang suka guna kemudahan yang disediakan. Macam contoh: dekat opis ada disediakan kemudahan stationary macam pen, pemadam dan sebagainya. Tapi aku lebih suka beli sendiri pen aku. Ok cukup bagi satu contoh, kang cakap banyak kang ada yang kata aku angkuh plak. hmm..

Baru2 ni aku kehabisan sticky notes. Ok iye sticky notes pun sama- aku beli sendiri pastu bawak pegi opis. Kali ni aku beli dekat ***** tet tet... harga pun ok, bole la. sekali mana tau rupanya adhesive dia tak kuat, cett .. senang je nak floating.. Alamak.. quality out la macam ni.. Tapi nak buat macam mana, guna saja lah.

Betulke barang murah selalu low quality?

2 comments:

  1. Selalunya macam tulah tapi kadang2 kalau benasib baik ada jugak yg kualitinya bagus.

    ReplyDelete
  2. setuju! ikut nasib, ada yang ok. tapi kali ni tak ok.. hmm...kecewa sikit.

    ReplyDelete