Tuesday, July 9, 2013

PERSEDIAAN BERPUASA DENGAN SHAKLEE.

Sempena ramadan yang bakal menjelma ni, aku dah siap2 plan apa makanan untuk aku bersahur. Biasanya aku akan makan cornflke susu, tapi sekarang aku da prepare esp shaklee dengan performance drink untuk bersahur.. Tak lupa juga kurma.. Selalu aku tak makan kurma ni, tahun ni terbuka hati untuk makan kurma.


Tak lupa juga vitamin2 wajib aku: vitalea, b complex,vita c, ostematrix. Dah 3 tahun aku amalkan vitamin shaklee, dan ianya memang sesuai untuk aku. Sebenarnya banyak kelebihan shaklee ni.. Boleh google search yer.. kuikuikui


Tahun ni pertama berpuasa dengan encik suami, jadi tetap kene masak bersahur, sebab encik suami bersahur nasi. Hehe Layan saja lah.

p/s: tak tahu nak describe perasaan pertama berpuasa dengan encik suami.. ahaks..

2 comments: