Saturday, September 28, 2013

PINDAH OFIS BARU.

Opps ni bukan cerita pindah kerja baru yer, cuma pindah ofis jer.. Ada niat nk pindah kerja baru- tapi slow2 yer haha.. 

Aku pun tak berapa sure kenapa kene pindah maybe company nak restructure pekerja atau nak expand business... 

Bangunan baru ni nampak ok, semua serba baru, semangat pun baru (kononnya).. so layan picture ni:


Pemandangan belah kanan aku. Bole nampak pokok2 kat luar..Paling suka kalau hujan.. Bole nampak rintik2 hujan.. best2.


Pemandangan belah kiri: Time ni meja tu belom ada yang duduk lagi. Tapi Jumaat lepas ada group da start masuk. So ada orang la sebelah ni..

Dan ini adalah meja aku:


Hehehe tak leh nak amik gambar penuh pulak.. sebab aku malas nak berdiri..

Tak lupa juga gambar aku. Sejuk betul kat ofis ni.. Sabar je la..


Ok da takde apa nak tulis.. Daaa..

4 comments: