Monday, September 9, 2013

ULANGTAHUN PERKAHWINAN.

Hari ni wedding anniversary aku yang setahun.. hihihi syukur dah setahun usia perkahwinan..hmm sedari semalam lagi aku dah bunyi2 nak makan ikan bakar dekat sekincan ikan bakar- danga bay, sebelah tune hotel. First time cuba makan kat restoren ni lepas balik dari USS la.. Terus teringat2 sambal ikan bakar dia.. sedapp..

Nah layan lauk dinner aku- ikan pari bakar, sotong goreng tepung dengan kangkung belacan..

Ooh ye, happy anniversary untuk diri sendiri, moga dapat jadi isteri yang baik untuk encik suami.. daaa

p/s: happy birthday untuk kawan aku- akmal..saja aku pilih tarikh nikah sama dengan birthday dia. senang ingat. hahaha


2 comments:

  1. Wah....sedapnya ikan bakar! Happy anniversary nur, moga Allah rahmati jodoh kalian hingga ke syurga....amin....

    ReplyDelete
  2. hi sweet tooth, thanks for the wish.. hmm tu la ikan bakar ni mmg sedap.. sekali makan, memang teringat2. hehehe

    ReplyDelete