Saturday, October 26, 2013

BEBEL LAGI.

Lama sudah rasanya tak update blog. Baru2 ni aku sempat la karang satu entry. Sekali entah macam mana, entry tu hilang tanpa sempat di publish.. Ok.. tu memang malang. Kuikuikuikui

Hari tu aku repeat order shawl hana bella.. Sekali waktu barang sampai, tak de orang pulak kat rumah mak aku. Makanya kene amik dekat pejabat pos laju la jawabnya. Terfikir nak wakil kan adik aku.. Busy kerja kan, tak ada masa nak pergi sendiri.. Pelik juga sebab aku repeat order shawl ni, tetiba aku rasa ooh mudahnya pakai shawl, lilit2 pin kan saja.. (baru la terasa mudah kan) Sebelom ni dok fikir, alahai susahnya nak pakai.. Tapi sekali cuba, rasa ok jer rupanya.

Baru berapa hari bulan, adoi lambatnya nak gaji nih.. Apa la kilang aku ni, bayar gaji ngam2 hujung bulan, kilang dulu, 25hb je gaji dah masuk, lepas tengah bulan pokai balik, hahahah..Dalam fikiran dah terbayang list barang2 yang nak dibeli.. Opps tapi sekarang ni kene utama kan keperluan untuk rumah baru..Hmm pening2.. Fikir positif.. harap2 semua urusan dipermudahkan nanti..

Bajet 2014 yang baru2 ni, aku tak dapat dengar keseluruhan. So aku download teks ucapan bajet, sekarang tengah gigih baca.. Nak check ada tak benefit untuk aku.. Kalo tak ada... haaa memang la....ceh..

Ok stop sini dulu. Next time aku bebel lagi. Daa..

No comments:

Post a Comment