Friday, October 4, 2013

BEBELAN HARI JUMAAT.

Jumaat hari last day bekerja untuk minggu ni... yeay.. (mode: happy la la la)..Hari sabtu ahad paling aku suka ok.. Boleh lepak2 kat rumah.. boleh jalan2 beli barang...Walau beli barang rumah je tetap suka eh.. 

Start hari ni sampai ahad ada planet gempak astro dekat Plaza Angsana tuh. Hari2 aku lalu waktu nak pergi keje, memang nampak la persiapan yang tengah dibuat. Dengan kanopi la booth la.. Dapat aku bayangkan mesti sesak dengan orang ramai. Lepas tu kalao tak silap aku konsert AF2013 pun akan di buat live dari Angsana.. Hmm lagi la bertambah sesak.

So conclusion aku dalam sehari dua ni, elak lalu jalan yang menuju Plaza Angsana. Kalao tak, memang akan stuck la dalam jem. Tapi fikir gak jalan mana lagi aku nak lalu kan.. Duduk pun area2 Angsana.. hmmm..

Oh hujung minggu ni ada homefair dekat persada, kunci rumah blom dapat lagi tapi bole je nak survey apa yang patut.. kuikuikui...best2(semua benda pun best).

Aduhai lambatnya waktu berlalu.. Menunggu masa nak balik saja ni. Sebab tahap ke'boring'an yang tinggi.... Cepat la pukul 5... Nak balik...

No comments:

Post a Comment