Thursday, April 10, 2014

KESABARAN MEMUNCAK.

Pagi2 lagi dah tercalar sikit kesabaran aku. Tak sengaja tertunda satu lori,nampak macam kosong. Sekali bila lori brek, batu berterbangan. Terpaksa elak2 sambil drive tu. Sakit juga hati aku bila dengar bunyi batu hentam dinding kereta. Line clear je, terus potong laju2. Isk2.. 

Sampai kilang pulak, biasa la aku sekarang ratu lambat datang. Makanya bergegas la masuk parking, jalan laju2 naik tangga. Tapi bengang yang amat: kena scan thumbprint kat semua pintu which is makin melambatkan waktu aku. Sekali scan kalo pass, ok la. Kalo tak pass, terpaksa cuba berkali2 tu yang hangin tuh. 

Sabar je la hari ni...

4 comments:

  1. saya pun sabar sgt hari ni. semalam satu hari seminar kat luar so tak masuk ofis, masuk ofis pagi ni, diberi satu task baru which is dah dibincangkan sebelum ni orang lain yang perlu handle keje tu. hanginnnnnn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaa bole pulak macam tu. napa tak stick pada arrangement asal.. hehe sabar je la..

      Delete
  2. uopis pakai thumb print... huhuhuu...akak kalo mood pagi dah spoil, seharian la spoil... x best betui...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak nina. memang kene banyak istigfar keje macam ni.. sabar sabar.. isk3

      Delete