Tuesday, June 17, 2014

PIN TUDUNG.

Sejak2 aku pandai sket pakai shawl ni, mula la aku nak cari peniti tudung. Aku perlu peniti untuk pin kan lilitan selendang dekat atas kepala. Biasanya aku pakai pin peniti yang buat jahit tu.

Tapi banyak kali aku perasan pin tu kadang ada masalah- eh atau aku yang masalah? ha ha ha Kadang2 aku pakai, ada ke dia bole tembus ke kain shawl aku. Lepas tu ada hari yang lilitan belakang tu jatuh sebab tak kene pin pun. Haih, google nak search peniti baru. Nak pergi kedai beli memang tak ada masa. Sebab nak stop satu kedai, belek2 barang. Meh beli online..


Pin2it by Neena Anuar. Barang baru dapat hari ni.. Yeay tak sabar nak pakai.. kuikuikui.. Aku memang suka beli berpasang2an. Supaya bila hilang ada ganti. Opss tapi setakat ni barang aku jarang hilang. Harap2 la.. Ok tunggu hujung minggu bergaya dengan pin tudung baru.. Daa

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete