Tuesday, July 1, 2014

PAGI INI.

Datang kerja pagi2. Suasana segar je. Awal pagi kan.. Jalan lengang, parking kosong.. Aku drive pun 90km/h je.. percaya tak? Sila lah percaya. Agak2 kalau hari2 macam ni kan best. Ok bersyukur. Setahun sekali masuk keje awal balik keje awal. Doa2 la moga management company bagi flexible working hour in future. Heheheh

Semalam buka hanya beli kat bazar je. Rasa boring sangat2. Gigih la juga berjalan2 ke plaza angsana. Sempat rembat set teko. Aku takde pun set teko selama ni. Ni baru terkial2 nak beli. Kot2 ada tetamu datang bole la hidang air teh.

Tengok2 sekarang da banyak kedai start jual baju raya. Macam2 gaya macam2 warna. Rambang mata. Tak tahu nak decide warna apa. Fesyen pun da pelbagai. Aku tengok je la. Sebab aku kan old school. Beli kain, buat baju kurung biasa je. Siap ada kocek! hahahahah I like. Aku selesa macam ni. Kalau ada yang bercakap belakang. Pedulikan lah.

Ooooh baru pukul 730 rupanya.. Aduhai.. mata da start zzzzz.. Kene tampar muka sendiri kejap ni. Ok la fokus kerja dulu. Ada masa kang bebel lagi. Daa..

No comments:

Post a Comment