Tuesday, August 12, 2014

HANDBAG

Update blog asik la bertangguh. Sampai ke sudah tak update. Mana bole macam tu kan.. Ada je masa lapang, taip je la sikit-sikit. Sibuk macam mana sekalipun kene cari masa juga. he he

Ni kisah beberapa hari lepas. Aku ni suka la survey2 online seller handbag. Walaupun aku jarang membeli. Sebab aku style pakai beg sampai lunyai. Da koyak-koyak baru terhegeh-hegeh nak cari beg baru. Kadang sakit hati juga tapi apakan daya. Perasaan kalau aku ada dua handbag aku akan jadi confuse- mana satu nak guna. Ha ha ha

Survey punya survey jumpa gambar
handbag ni: 


Oooooohhh my.....design lebih kurang sama dengan bag yang aku beli hari tuh: Beg aku ni murah jer... (abaikan background cadar)

Inspired by.. heheheh
p/s: dua tahun lagi baru beli beg baru. sekarang berangan-angan dulu.

2 comments:

  1. haha..
    mmg hampir sama.
    warna biru tu cntik jugak tgk.
    tapi nk match ngan baju rasa cm ssah :)

    ReplyDelete