Saturday, October 25, 2014

BUKU,SHAWL.

Hari ni aku beli buku. Cuba nak membaca buku balik. Selama ni surf online. Semua pun online. Serius rasa nak kene pegang buku juga. Tiba-tiba bosan tahap mengadap ipad. Huh.


Buku sebelah kanan. Memang buku baru. Keluaran PTS. Buku sebelah kiri, sebelum ni aku pernah baca edisi mini. Tapi aku tak sure aku dah beli edisi penuh atau belum. Jadi aku beli je la. Sejak pindah rumah baru, koleksi buku-buku aku memang tak terusik. Dalam kotak je. 

Tengok la nanti kalau mood rajin datang, bila terjumpa ada buku yang sama(beli dua kali). Aku akan sedekah kepada kawan2 yang aku rasa patut baca buku tu. hihihi

Ok ni nak cerita. Lately ni aku jadi macam gila membeli shawl online. Kalau dulu shawl berbunga-bunga. Tapi sekarang ni shawl plain. Ohoi warna dia menarik kau. Aku agak2 je la kan warna yang masuk dengan baju sedia ada aku ni. Takde baju, kita beli tahun depan. Tapi rembat shawl dulu. Ha ha

First time beli thekasihshawls, dapat je terus try..Abaikan muka berkilat sebab penat balik kerja la katakan.


Dek kerana kain yang terlalu sedap dipakai. Aku beli lagi dua warna..Ni baru dapat. Sebab postage ke rumah mak aku. Hehehe 


Oooh my.. Tak sabar nak gayakan. Tiba-tiba ternampak blogger ceeranoh punya entry chiffon shawl warna yang cantik-cantik lagi. Aaaaa i like. Tunggu gaji la. 

Hari ni aku masak nasi, ikan caru bakar, dengan goreng sayur sawi. Gambar takde sebab masak pun da petang. Pagi amik heavy breakfast jadi skip lunch. Bole gitu? Lepas tu bila keluar jalan-jalan beli barang, aku sibuk nak balik cepat sebab nak masak. Tahan diri dari makan luar. Konon. Padahal perut lapar gila. 
Ok dah siap semua. Bebel pun da habis. Nak duduk melepek depan tv la. Bye. Sambung nanti.

No comments:

Post a Comment