Wednesday, October 15, 2014

JEM

Bad day. 
Hari ni aku keluar lambat. Tengok-tengok jalan sesak dengan kereta.
Bila aku nak masuk ke simpang highway, tapi kereta banyak. Serius sesak.
Terpaksa la lalu jalan biasa. Sekali rupanya....


Pun jem teruk. Tengok kat waze, sampai penghujung simpang jem. 
650 pm still tak lepas lagi.. Ohoi. Memang bunuh mood.
Perlahan-lahan himpit kanan, pusing balik masuk laluan ke highway.

Bawak laju-laju120km/j.. oooh hot-tempered person, please control yourself nani.
Tak fikir apa, hentam saja, asalkan cepat sampai rumah. Harap sangat tak ada speed trap ke apa.
Fuh..

Aku memang hari-hari nak sampai rumah cepat. Sebab utama, aku balik nak masak. 
Jadi bila aku sampai rumah awal, aku ada sikit masa nak rehat2. Sebelum memasak.
Tapi bila sampai rumah dah lambat, tambah pulak jem, memang tak der la muka aku nak masuk dapur. Jadi malam ni makan order. Gulp.. Melayang duit.. Sedapkan hati. Sekali sekala je kan..

Ok la malam ni layan drama kat tv3- Kasih Berbisik..sementara tunggu washing machine stop.
Stop dulu, sambung nanti.

No comments:

Post a Comment