Sunday, November 2, 2014

TAK BOLEH TIDUR.

Update blog pukul 2 pagi?? 
Oooh my....
Yang sebenarnya aku tak boleh tidur. 
Bila difikirkan kemungkinan ada dua sebab. Pertamanya kerana aku dah lelapkan mata petang tadi. Start mengantuk dari pukul 2, lepas makan. Lepas tu lepak bilik kejap. Eeh mata tak nak lelap. Lepak hall balik, elok je sedar-sedar hari dah petang. Fuhh..
By the way hari ni aku masak simple je. Isi ayam goreng kunyit dan sayur air sawi.


Malam masak spageti goreng. 
Sambung cerita tadi.
Sebab yang kedua, aku rasa ni penangan kopi. Tahun lepas aku beli kopi shuib dari akak angkat aku. Bagus kan. Tahun lepas beli, tahun ni baru minum. Kopi tu belum expired lagi eh. Tahun depan baru expired. Aku jarang minum kopi. Teringat akak ipar aku pernah bagitahu. Kopi ni bagus. Anti oksida.
Jadi meh la kita merasa kopi shuib ni.

Aku membayangkan kopi tu pahit. Erk ha ha. Sekali bila bancuh... Hmm boleh tahan juga rasanya. Terus minum laju-laju. Sejuk kan dulu la. Siapa nak minum panas-panas. So hasilnya aku tak rasa mengantuk pun sampai sekarang.. 
Ooooh myyy esok mesti flat... Dah la esok banyak aktiviti..Biasanya aku akan dengar mp3 yasin kalau tak boleh tidur. Tapi ni da berulang2 dengar pun, mata tak nak lelap.

By the way, nak juga selit shaklee kat sini. 
Bulan ni ada promo Omega Guard.


Kalau berminat, boleh roger-roger. Hihi
Ok stop dulu. Nak cari mood tidur la. Esok nak buat banyak benda. Ok bye.

No comments:

Post a Comment