Thursday, February 5, 2015

HAI...

Banyak masa digunakan untuk benda lain. Aku rajin je blogwalking, membaca. Tapi nama nak update entry malas bukan main. 

Nak buat kenangan punya pasal..
Ni lauk aku masak Jumaat lepas.
Nasi putih, fish fillet sour, sawi goreng.


Lepas tu entah bila pulak aku goreng isi ayam. Aku rasa time ni makan dengan mihun goreng kot..



Hari ni sarapan, aku goreng cucur saja..


Hmm lately ni aku banyak baca pasal bento, tak kira la bento untuk anak atau untuk suami ker.. Nampak macam menarik. Jimat duit pun yer gak. Tapi persoalannya gigih tak gigih saja la nak berhias bagai. 

Tapi mungkin aku nak try juga satu hari bawak bento pergi kerja. Cuba dulu sehari. If ok slowly proceed. Weekend ni la pergi cari barang2..sambil2 berangan berbento.. hihihihi

No comments:

Post a Comment