Tuesday, March 10, 2015

TULISAN DI MALAM HARI.

Ini kisah lauk ahad lepas kot. Beli ikan siakap. Tak tahu nak masak apa. Asik la sweetsour jer. Boring ok. Decide goreng lepas tu makan dengan sambal. Sedap juga wei...


Hari ni penat sangat kerja. Mana ada kerja yang tak penat eh.. Ape daa..penat-penat pun sampai rumah kene juga memasak. Jimattt duit.. Kurangkan delivery yer.. Menu mingguan aku dah siapkan hari ni. Tapi lupa nak bawak balik rumah. Esok je la..

Rutin harian sebelum tidur. Makan sebiji b-complex dengan dua biji ostematrix.
InsyaAllah esok mudah bangun dari tidur.


Layan NCIS kat tv, sambil tunggu kain siap basuh. Mata da mengantuk ni..Oooh hari ni aku tengok sofina3 2nd batch semua da sold out. Akhirnya berjaya juga aku tahan diri dari membeli. Cukup la dulu pakai sofina3 blue padahal first aim dulu warna nude. Ok takpe. Kumpul duit lagi. Aku yakin nanti mesti ada restock kat sometimes bag tuh. SOHO pun restock banyak kali. If ada memang aku rembat nude and purple, eh red pun menggoda juga.. Zzzzzzzz

No comments:

Post a Comment