Thursday, May 7, 2015

ESP, KEROPOK, BISNES ONLINE

Hari ni aku terlambat. Bukan. Sengaja lambat. Sebab mak aku semalam call, minta aku halfday hari ni sebab dia nak buat kenduri-suruh datang rumah amik lauk. Ha ha Ok berat hati nak halfday sebab, tiba-tiba jekk kan. Aiiihhh sejak bila jadi macam skema...Erk. Apakah...

So as usual walaupun siap dah lambat. ESP shaklee tetap kene minum ok. Penting sekali supaya aku tak lapar pagi-pagi. Sebab if lapar, otak tak boleh bekerja. Lepas tu nanti lost focus. Susah la kan..


Aku baru perasan yang shaker shaklee aku dua-dua masih terbaring dalam sinki, (tu yang buat ESP dalam mug kit kat) ooooh apa dah jadi wei... Baru teringat, minggu ni dapur tak berasap sangat. So banyak kali gak beli siap-siap kat pasar malam. Tu yang sampai shaker shaklee tersadai tu. Malam ni baru terhegeh-hegeh nak basuh. Jadi malam ni kene rajin. MESTI!!

Ni ha nak tunjuk sesuatu. Memandangkan encik suami sangat la suka makan keropok. Jadi ni kawan baru dia sekarang..


Balang keropok yang lebih besar dari balang beras aku. Siap duduk satu kerusi lagi. Serius da macam keropok dekat kedai makan aku rasa. Asyik-asyik cari kawan dia. Asyik-asyik kawan. Ha ha ha. Tak kisah la abang, kawan pun kawan la, asalkan abang goreng keropok sendiri. Susah sikit la aku nak goreng deep fryer ni. I don't like ok.. Minyak panas. 

Last update, sejak terjebak dengan bisnes online ni, hmm fikiran kene ligat dua kali ganda, macam mana nak promosi kan product, macam mana nak reach target customer, target sales, macam-macam lagi la. Harap urusan bisnes ni dipermudahkan. Sebab aku nak target atleast bila umur da cecah 40tahun, aku mesti berhenti kerja. Tak larat ooiiiihhh umur 40tahun keje kilang lagi. Tapi perancangan Allah siapa tahu kan. Target tetap kene set. 40tahun umur, bisnes online mesti sudah mantap dan kukuh. Lepas tu bole resign. Kerja dari rumah.. Aaargh tak sabar rasanya. Doakan yer..

Seqybeauty product, masih ada stock. Cleanser RM45
BB cream RM55
Sakura mask RM110

Set kombo 1
Cleanser + BBcream RM100. Free postage.

Set kombo 2
Cleanser + BBcream + Sakura mask RM190. Free postage.


Kalau nak, whatsapp 019-7627358 cepat sebelom orang lain rembat. Ok bye.. 

2 comments: