Wednesday, August 26, 2015

TERIMA KASIH ATAS FEEDBACK YANG SUPER BAGUS!!

Okey sebelum fikiran aku melayang-layang entah ke mana. Meh la aku nak share perasaan lagi. Amboi asyik-asyik share perasaan, ha ha padahal memang kat blog je la selama ni dok luahkan semua rasa bagai. Ok ok. Aku nak ucap terima kasih pada semua customer yang support bisnes aku. Walaupun aku cuma agen yang biasa-biasa jer. Agen yang baru nak menapak, kata orang.

Aku happy sangat bila barang yang aku jual, orang suka dan bagi feedback yang bagus-bagus. Yippy Hoorreyyy. Aku happy bila masing-masing kata masalah dorang berkurang or hilang bila guna produk seqybeauty atau minum alovera gel. Alhamdulillah rasa lega dapat bantu kawan-kawan walaupun kita pertama kali kenal. 

Antara testimoni seqybeauty yang terbaru aku dapat, dengan berbesar hatinya aku nak up dekat blog: lain-lain testimoni silakan refer dekat IG. 




Untuk aloevera gel pula, antara testimoni yang aku dapat:




Aloe Vera Gel ni sangat-sangat membantu dalam proses DETOKS. Sebelum ambil apa-apa supplemen, elok la detoks badan kita dulu. Baru kita boleh serap khasiat dari supplemen yang kita makan.

Okey malam tadi sempat la aku COD seqybeauty. Customer beli set skincare untuk anaknya. Wah bukan main happy lagi bila jumpa. Bercerita macam dah kenal lama. Aku pun happy dapat tambah kawan baru.

Okey lastly aku harap penglibatan aku dalam bisnes ni berpanjangan. InsyaAllah.
Semoga lebih ramai orang lagi yang aku dapat bantu. Dah, stop entry dulu..

p/s: aku ada hutang satu entry untuk kawan aku-hidayah. Nanti kalau rajin, aku up entry untuk ko eh.

No comments:

Post a Comment