Sunday, January 3, 2016

ADA APA DEKAT KLEBANG.

Minggu lepas aku pergi melaka, jalan-jalan habiskan cuti.
Antara tempat yang aku nak sangat pergi- Klebang, minum coconut shake.
Kesian, aku baru nak merasa. Pertama kali nih.
Sampai sana, disebabkan aku tak plan nak makan apa-apa, cuma beli coconut shake je, mana tau ramai orang beratur rupanya.


Dekat 45 minit beratur wei...
Baru ku tahu penangan coconut shake klebang.
Aku tengok ramai orang beli sekali banyak, maybe dalam 6-10 cawan sekali beli.
Fuh...Memang sabar je la.


Lama tunggu, akhirnya sampai juga turn aku dekat depan ni.


Dapat juga merasa.


Lepas beli terus cabut, nak check in dekat hotel.
Tapi mana tau keesokan hari nya aku pergi lagi klebang ni. Kali ni makan kuih sambil minum coconut shake. Ingat kan tak payah beratur dah, sekali sama saja.
Beratur juga. Kali ni takde gambar. Dah malas nak snap picture, dengan orang ramai nya. Isk2...

Ok disebabkan aku pertama kali merasa coconut shake ni, jadi aku tak boleh la nak komen. Okey je kot rasa dia. Maybe kene rasa coconut shake dekat tempat lain kot, after that baru boleh buat comparison.

Okey. Masa da habis. Aku nak sambung buat keje dulu. Moga-moga tahun ni aku jadi lebih rajin up entry. Hihi


4 comments:

  1. Hehe...merasa juga ye Nanie minum klebang coconut shake ni! Bab beratur panjang tu mmg kebiasaan dah. Dengan kereta berderet tepi jalan, dengan jammednyer...memang kalau nak singgah memang kena betul2 duduk makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. pengalaman pertama beli sampai kene beratur lama nih huhuhu kat klebang ni memang ramai orang sentiasa eh. tak tahu bila yang waktu senggang kurang orang.

      Delete
    2. Erk...tak pernah kot? Memang sentiasa penuh...huhuhu, bertabahlah.

      Delete
  2. coconut shake klebang..mujur masa pergi dulu x kena beratur panjang macam ni.

    ReplyDelete