Wednesday, July 13, 2016

SAYA TAK TAWARKAN KHIDMAT CUCI RUMAH.

Ada beberapa kali aku dapat call bertanya sama ada aku ada buat khidmat cuci rumah.
Bila aku selidik, dari mana dapat nombor, katanya dari google.
Dan bila aku buat carian dekat google, taip saja khidmat cuci rumah, entry aku yang lepas ada dalam senarai.

http://nani1230.blogspot.my/2014/03/khidmat-mencuci-rumah.html

Dan dekat header blog aku, ada nombor telepon aku, so dorang terus call dan bertanya.
Maaf ya, aku takde tawar kan khidmat cuci rumah. Entry tu aku tulis sebagai pengalaman aku cuci rumah sebelum pindah masuk.

Ada beberapa orang yang komen, bgtau dia ada offer khidmat cuci rumah ni. Sila la rajin membaca komen link entry tu yer..

Sekian.

1 comment:

  1. Adoi... Ada gak org cam ni... X abih baca entry tu... Baca tajuk ja 😅

    ReplyDelete